2009. december 15., kedd

Szilveszter




Kedves minden klubbtag. Úgy néz ki a helyzet, hogy idén is megkaphatom azt aa helyet, ahol tavaly a haverjaimmal buliztam. Idén szeretném ha ti is eljönnétek. A helyszín Érd (parkváros) Szövő utcájában található. Ez egy munkásszállónak átalakított ház. VAn sok szoba bennük még több ággyal, így nem gond az ottalvás. Van nagy konyha két fürdő wckkel, 2 terasz (egy kicsi meg egy nagy). És egy elegendő nagy tánctér. A hangosítást megoldjuk mi. Zenét hozzon mindenki, de úgy is az lesz amit én szeretek :D .

Úgy gondoltam hogy lenne kaja, ami virsli mustár meg kenyér, vennék még valami sós ropiféléket is. Ebbe kéne beszállni. (Meg ha valaki tudna szerezni hőgombát a teraszra, gázpalackom lenne hozzá ...)

Először is szeretném tudni kire számíthatok, hogy be tudjam lőni a kajamennyiséget.

A piát mindenki hozza magának, illetve én majd megyek boltba, meg lehet velem vetetni, de akkor előre kérem a kpt.


_____________________UPGRADE_______________________


Következő a fejlemény: beszéltem több emberrel és 1500HUF belépővel mindenki egyet értett (ebből lesz fedezve a hely, ami ingyen van csak azért mégis adok valamit, meg a főtt virsli, kenyér, műanyagpohár / tányér, és ha marad pénz akkor sör meg pezsgő! )

Ha jössz, légyszíves ezt fogadd el így és örüjjé nekije !

2 megjegyzés:

  1. A csokiszökőkút nagyon bejön. Kareszra és rám számíthatsz. (és ha másmilyen gombát vinnék,mint a hőgomba?) :P
    H.

    VálaszTörlés
  2. A lényeg, hogy ne fázzunk a teraszon :)

    VálaszTörlés