2009. december 6., vasárnap

Köszönünk Mindent...

azt is hogy eljöttetek, azt is hogy neveztetek, azt is hogy ügyesek voltatok és azt is hogy egyáltalán csinálhattunk versenyt, köszi mindent.
Szerintem nagyon jó verseny volt, néhol kis hibákkal, amiért én egy picit idegeskedtem (ezért elnézést is kérek). Az utak nagyon jól sikerültek, főleg a kötelesek.
És valóban, amit Gyula felolvasott... hattalmas élmény olyan helyen mászni, ahol egyben a baráti társaságod is van, ami biztosan elősegíti a fejlődésedet is. És tényleg, a mi kis csapatunkról elmondható hogy baromi pozitív és barátságos társaság vagyunk.
Szóval mindent köszönök, egy élmény vagytok nekem és most elég a nyálazásból, mert:

Valaki nem látta a lakáskulcsom? Még a versenyen tünt el, a második padsor egyik padjáról tünt el. Piros szalag meg egy kis KONG ék kulcstartó volt rajta. Utálok kulcsot elhagyni, és nagyon szerettem is azt a kulcsot, légyszi segítsetek..

3 megjegyzés:

  1. mi köszönjük kérem szépen :)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon jól érztem magam ezen a versenyen sajnos le kellet lépnem. milyen vol a party?

    VálaszTörlés
  3. A buli is jó volt, bár jobban szerettem volna ha a társaság java része nem kint tartózkodik, hanem bent tombolászik.. de elvégre mégis jó volt. Plusz Ti is kellettetek volna oda! :)

    VálaszTörlés