2009. december 14., hétfő

Immár én is a blogon

immár én is közzé tehetem a hülyeségeimet ezen a színtéren is, köszönöm nektek hogy ennyire jelen lehetek a kis közösség életében. Ha valakit érdekel pénteken levizsgáztam a személygépjármű vezetői vizsgán szóval megölhetek bárkit aki az utcán sétálgat. De nem ez a lényeg. Immár sokadszorra megpróbálkozok egy rocktrip szervezésével. egyenlőre azt szeretném felmérni hogy hány embert érdekelne tavasszal 2 vagy 3 napos trip. 3 helyszín aki már járt nálunk ismeri ezeket(Kővágószőlős, Villány és Mórágy lennének a helyszínek) cél új utak építése boulderek kijelölése és egy hatalmas együtt mozgás. véleményeket a megjegyzés rovatba.

3 megjegyzés:

  1. Engem mindenképpen érdekelne ugyanis sajnos még nem sikerült felétek felfedezni azokat a gyönyörűségeket.
    Szóval rám számíthatsz.
    Jogsihoz meg gratulálok!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Grat Pali! egyenlőre nem mondok semmi, de jó lenne egy ilyen mindenképpen :D
    Huggi

    VálaszTörlés
  3. Sok ökörséget irogassá.... :D

    VálaszTörlés