2009. augusztus 25., kedd

Sziasztok!
A történeti hűség kedvéért annyit azért hozzátennék, hogy Bodza szombat este csapódott hozzám a Tabánban. Befogadtam és egész hétvégén a menhelyeket jártam vele, de sajnos mindenhol teltház van->egyedül az Illatos úton tudtam volna elhelyezni... Gondolom ismeritek a helyet:onnan már csak max tepsiben jön ki állat.
Ezért most nálam van, a családom segítségével oldottam meg az ellátását. Én nem tarthatom meg, mert egész nap dolgozom és annál Bodza többet érdemel, semmint hogy egyedül legyen 12 órát egy lakásban.
Egyébként egy igazi úriember módjára viselkedő, végtelenül hálás, ragaszkodó, játékos kutyus, a világ legviccesebb szemöldökével.

Ha valaki befogdná, kérem, hogy jelezze nekem: 30/481-6037

Köszönöm előre is!
Marianna

1 megjegyzés:

  1. iwiwen van pár ismerősöm aki örökbefogadással foglalkoznak, kiírjam üzenőfalra?

    huggi

    VálaszTörlés