2009. március 30., hétfő

Első idei Gerecse látogatás

Avagy végre Gerecsén másztunk ismét!

2oo9. március 28. szombat reggel 5 óra. Fogtam mászócipőm, az új beülőm, egy kevéske ziát és néhány meleg ruhát, belepakoltam túratáskámba és elindultam Gerecse felé 6kor a vonattal. Nagyon izgultam milyen idő lehet oda fent a bányában és hogy vajon szárazak e a falak. Örűltem, hogy végre újra látom szerelmetes helyemet és hozzá érhetek, ráléphetek. 8kor találkoztam a tatai állomáson Karesszal, onnan kocsival közelítettük meg a gerecsei sziklákat. Az autót a pusztamaróti vendéglő házaknál hagytunk, mivel este ott szálltunk meg. Onnan gyalog fel teljesen a falakhoz.
Megérkeztünk... szív hevesen dobog, pupilla kitágul, száj tátva marad. Végre itt vagyunk! Az nap nagyon jó időnk volt, semmi szél, melegecske idő kevés felhővel. A sziklák nagyrésze száraz volt, persze csak ahol nem volt nagy repedés, mivel a téli csapadék még nem száradt ki a repedések közül. De én azt mondom, hogy 2 hét és lehet odajárni teljes kiszerelésben, mindent mászhatva.
Nos, tehát megérkeztünk, másztunk két hatos körüli utat, aztán nekem lett egy VII- on-sight-om, a Teenager L'amour. A 23karátos út bár nedves volt, de szívesen másztuk mindkettönk számára kissé nehézkesen. Ezek után KárolyPál :-) megmászta az angyalszívet. Szerintem szép volt, nekem tetszet a megmászás.
Hamar sötétedet, összepakoltunk és visszaindultunk a fogadó felé.
Szoba kivesz, nagy táska lerak, kaja elő és esz.
Másnap sajnos rosszabbra fordúlt az idő, beborúlt és csepergett, később nagyon esett. De persze felmentünk és másztunk az Illúzió falon. Fent találkoztunk pesti meg szegedi mászókkal. Mivel én nem sokat tudtam alkotni az eső miatt, top-rope-ban probáltam egy nagy, szárazabb repedést, több-kevesebb sikerrel. Karesz és Bendi (a szegedi mászó) tovább mászták a repedést, ahol a teteje már X- azt hiszem. Ezek után a Pszeudót mászták IX- -ért, Bendinek 2 beleüléssel sikerült.
Ekkor már nagyon esett az eső és már késő is volt, tehát elindúltunk haza.
Szóval nagyon király volt, befejezést nem tudok írni, mert még NINCS VÉGE! Most kezdődik!! :-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése