2009. április 3., péntek

Meglepő és Mulatságos

(Na nem Friderikusz Sándorral)

Aki olvassa és tud segíteni, mi a teendő az ne tartsa magában... :)

Most hétvégén Dabarski Kukovi nagyfal.
Gondoltam jó kisfiú leszek és kötök biztosítást. Azé' mégis. Ha a hülye osztrák sógor mászók a fejemre küldenek valami nagyobb tömböt és kitörik a nyakam és lehoznak helikofáterrel, akkor otthon ne kelljen már a szívószálamat - amin keresztül a bébipapit szívom -, lecserélni ceruzára, hogy bepötyögjem a számlaszámom, jelszavam és azt a többmilliós összeget átutalás gyanánt, a Horvát mentős kollégáknak. Fizesse a biztosító. Azért van. Nem? De! Három.

Szóval leugrottam egy utazási irodába, hogy kössek biztosítást.
Az első döbbenet az ott dolgozók felkészületlensége miatt ért.
Mondtam: - 2 nap Horvát, mászás. Erre kőne biztosítás.
Mondta: - Legyen XY.
- OK. Ugye benne van az exrém sport bizt.
- ???
- Mászni megyek, extrém spot biztosítással egybekötött kellene.
- őőőőő... Ki tudom egészíteni sport és sportszerbiztosítással.
(Itt az ugrott be amikor a döglött Polly papagájt visszahozzák cserélni és kiderül nem tudják, de:
- Van egy csigánk.
- Tud beszélni?
- Igen.
- Tényleg???
- Nem.
- Akkor bajosan lesz jó papagáj helyett... :))
Szóval itt már majdnem elmentem, annyira jó volt...
Nagynehezen megértettem velük mit akarok és dícséretükre legyen mondva legalább öszzetelefonáltak valami választ.
Szóval Atlasz biztosító szarik a fejünkre. Asszem a másik talán AXA volt.
Náluk van biztosítás snowboardra, búvárkodásra bunjee jumping-ra (!!!).
De a telefonba ez volt a válasz. A mászás kizáró ok!

Szóval az utazási irodába azt ajánlották, hogy menjek át egy másik biztosítóhoz és ott érdeklődjem meg.
Én meg visszajöttem dolgozni, most hétvégén megpróbálok elhajolni a repkedő kőtömbök elől és kérdésként feltenném:
Ki járt már hasonlóképpen? Melyik biztosító az aki gondol a mászókra? Hol érdemes kötni?

Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése