2009. március 10., kedd

Kellemes csalódás (Zsolti vagyok héj)

Vasárnap reggel. Felébredek, de nem szívesen. Miért is keltem,fel ilyen húdenagyonkorán?
Megvan! A verseny,Klébi! Hát nincs más választás,menni kell!
Kriszel majdnem egyszerre érkezzünk a garázshoz,kettőnk arcán bárgyú álmos mosoly... hehe mi képviseljük a battaiakat! Elindultunk,útközben felvettük Zsikát, Noncsit, Druszát (aki sajnos nem mászhatott, mert lesérült az ujja, a csajok,meg nem tudtak indulni,mert csak Férfi A kategória volt).
8:40-re odaértünk.Mi voltunk az elsők. A többiek 9:30 után kezdtek beszivárogni. Közben Többször is elment a kedvünk a dologtól. A Szervezők igen taplónak tűntek,és kicsit agresszívak és sértőek voltak. Az ízoláció sem volt elég jó,mert a dohányosok,nem jutottak ki a barátnők meg nem mehetek ki a lányvécébe,vagy ha még is kimentek akkor,már nem mehetek vissza az izolációba.
Ezek voltak a rosszak...és most jöjjön a kárpótlás.
Magyarország legkeményebb Verseny és sportmászói gyűltek össze. A mezőny keményebb volt mint az Everest Gym Boulder kupán pedig az is ugyan olyan országos ranglista veseny. 41 férfi gyűlt össze és 1 hölgy(Király Nóra). A verseny pörgős volt, és pontos. Reggel 10kor kiírtak ,hogy 14:20kor megyek be és akkor mentem is be. Minden percre pontosan működött.
Sajnos én voltam az aki mászhatta a selejtező kunsztjait,ezért nem láttam senkiből semmit.
14:20kor beinvitáltak (végre,gondoltam). Bent hatalmas tömeg,kábé csak 50-en voltak azok akik nézni jöttek és akkor még voltak a mászok,na meg a segítők és néhány dühödt orszarvú.
Fent egy emelvényen durvábbnál durvább drum and bass ment amit egy dj pakolt fel egyfolytában.
Pontozásról csak annyit,hogy számítottak a próbák számai. Volt egy zóna na meg a top fogás. A szabályokba nem megyek be,de kábé mindenre figyeltek,és komolyan vették,mint egy Európai versenyen.
Szóval a selejtezőben 6 betyár kunsztot kellett (vóna) megmászni,amiből 4-et megmásztam,abból 3-at másodikra és egyet ötödikre. Krisz 2 Zónát csinált az első kettő kunsztba.
Kicsit aggódtam,hogy a teljesítményem,nem volt kielégítő,de szerencsére bejutottam a döntőbe 9-nek(12ből).
Döntő elött bemutattak minket a közönségnek egymás mellé állítva.Kicsit röhögtek rajtam,mert kábé mindenkinél 2fejjel voltam kisebb:D
A döntőben szintén 6 problémával kellett megküzdeni. Itt 2 Zónám volt,meg igen kemény hányingerem a fáradságtól, így vissza csúsztam a 10. helyre. na mindegy!
Ami azt illeti,ha van műfalon szép kunszt akkor ezeket oda soroljuk!:D

FIGYELEM
most szombat Ujjerő boulder veseny:D jertek aztán utána Huggival bandázás a spátenbé!

Jövőhét szombaton Szentbékálára megyünk(boulder,szikla)
Csöcs és rákenróll

3 megjegyzés:

  1. Csak hozzátenném, hogy 3 zónát csináltam. :)

    VálaszTörlés
  2. Csak én is tennék hozzá valamit.
    Szentbékála:hivatalosan tilos a mászss.de ez nem számít nekünk. tök jó hely kőzet hasonlít egy kicsit bleau-re de azért ne ugyan az a kettő. nem sokmagas tömb van de azért lehet jót zakózni. és én is akarok menni. atöbbi infó belsőblogon.

    VálaszTörlés
  3. Én is hozzá fűznék még vlmit a klébihez!Zsikában és bennem nagy felháborodást keltett hogy NŐNAPON nem volt női kategória,bezony!:)

    VálaszTörlés