2011. február 6., vasárnap

A napsütéses hétvége mindíg jó!

Hello mindenki!

Ezen a hétvégén leugrottam sióagárdra Pali barátomhoz. Pénteken meló után közel a hangsebességhez elég hamar sióagárdon találtam magam. A finom vacsora után bementünk szekszárdra egy kicsit mulatni. Szombat reggel nyolckor ébresztő, reggeli és irány bonyhád! Kifizettem a polókat, gyorsan bele is bújtam a sajátomba, és indultunk is pécsre, Ádit felvenni mivel a szombati cél Kővágószölős boulder kövei voltak! A parkolóhoz érve láttuk, hogy gyorsabbak voltunk mint a pécsi TBC(Trabant Boulder Club)-sek. Nem kellett sokat várnunk Dezsőre, Dávidra, és Tibire aki szombaton a Kunta Kinte nevet kapta! :)
Viszonylag hamar (kb.30 perc) felértünk a legfelső sziklához. Kis pihenés után elkezdtünk mászni.
Jól ment a dolog, az idő szép volt záporoztak a poénok. Rég nevettem ennyit. Mindenki kitett magáért én személy szerint elégedett vagyok a szombati teljesítményemmel. Volt egy First Ascent-em is ami túlontúl emlékeztetessé teszi ezt a szombatot!

Krisz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése