2011. február 27., vasárnap

Erdély 2011

Hello mindeki!

Egy év szünet után az "öregek" ismét ellátogattak erdélybe egy kis hótaposásra!
Csütörtök reggel 3,40-kor keltem indultam Jóságos Gyula Bátyánkért. Láss csodát ahogy megcsörgettem a ház előtt 1 perc és jött is. Bepakoltunk indultunk a soho-hoz, a találkozóra, és hogy felvegyük SubBass Bronxky Beat Szabit. Kis duma aztán irány erdély! 6-7 óra autózgatás után megérkeztünk a biharfüred melletti házhoz. Gyorsan elfoglaltuk a szobákat, kipakoltunk és még egy kisebb túrára is volt időnk. Mondanom sem kell, hogy az első kanyarnál elnéztük az
irányt, de ennek ellenére is szép helyre jutottunk el. Este vacsora, egy kis billiard, aztán alvás. Péntek reggel a széphangú Lilly Allen Fuck You című zenéjére ébredtünk Bakonyi "Baknyás" Jani közreműködésének köszönhetően. Reggeli, pakolás, jégcucc is kell mert vízesés is lesz útközben. Bepakoltam mindent, legalább 20 kiló volt a hátizsákom. Elindultunk, gyalogoltunk, eltévedtünk visszafordultunk, újra gyalogoltunk, de a végén megtaláltuk a Miss 2000 nevű vízesést. Istennek hála voltak rajta befagyott részek! Só, és SubBass körbementek beraktak egy top-os kötelet, én addíg a fönökkel bouldereztünk egy kicsit a jégfal aljában. Megérkezett a kötél el is indultam felfelé, a jeges részt 1 beleeséssel abszolváltam a sziklás részen viszonylag könnyen feljutottam az utolsó áthajlásig ahol már lényegében a vízesésben másztám. Megkértem Sót, hogy engedjen le, de mivel a kötél csak át volt dobva a fán (nem karabínerben volt) annyira akadt, hogy nem tudtak leereszteni. Nem volt más választás fel kellett mennem. Összeszedtem minden erőmet, és megcsináltam. Megnéztem nem tudtam mit kezdeni a kötél problémájával, ezért a fönök sajnos nem tudott mászni. Összepakolutunk elindultunk a többiek után, de én sajnos a nehéz zsák, és a mászás hatására elfáradtam. Nem nyomtam végig a túrát, hanem visszamentem a házba, és egy jó délutáni szundival koronáztam meg első jeges élményemet. Este vacsora után a plazma tv-n megnéztük a fényképtermést, Keronak, és hős laptopjának köszönhetően. Szombat reggel! Reggeli, pakolás, és irány biharfüred, majd a környék egyik legmagasabb csúcsát céloztuk meg. Mindenki épségben felért! Fényképezkedtünk, Baknyással még egy kis "késpárbajt" is vívtunk. Ezek után mindenki elindult visszafelé, de Só, Gyula, Zoli, és Én nem bírtunk magunkkal, és persze hogy másik úton kicsit kalandosabban jutottunk vissza a házhoz. Este megintcsak vacsora, képnézegetés, és mivel utolsó este kicsi berúgás, alvás. Másnap reggeli után elindultunk haza.

Röviden ennyi, hosszabban majd szóban.

Krisz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése