2010. március 22., hétfő

Túláradó örömmel jelentem...

... hogy a tegnapi, azaz a vasárnapi napsütés adta meleget kihasználva kimentünk Várgesztesre keménykedni. Én személy szerint és KareszWalter már második napunkat töltöttük kint az évben.
Előzőleg projekteltem egy számomra ismeretlen új utat, Karesz pedig a Szürkebarát nevezetű VII+ -os utat könnyedén megmászta. Második nekiugrásra, azaz tegnap elhoztak minket Krisz és Tomi. Találkoztunk még kint Bitang Pestiekkel, Fehérváriakkal, ismerősökkel, ismeretlenekkel és egy kupac pumedli kutyával. Összesen harmadik nekiugrásra sikerült megmásznom, most már számomra ismert Szárfehér nevezetű VII -es nehézségű utat. (Bár szerintem igen gyenge VII-es lehet) Előttem pedig Krisz ismételte, ha jól emlékszem second go volt. Aztán Tomiék még ügyeskedtek a Bőrerő nevezetű úttal (8-,8?? nem tudom pontosan..), Krisz elég keményen zuzatta, ahogy hallottuk két fallal odébb utolsó fogásokból pottyant ki, melyet egy elég hangos hangkifejezéssel jelzett (Wrááááá). Végül Karesz a TojásfalTojásfalTojásfal-on projektelte a Fátylas Maya nevezetű IX- -os utat.

Itt a tavaaaasz..
Dagad a faaaaa.... :)

2 megjegyzés:

  1. Bőrerő VIII VIII+

    Krisz:)

    VálaszTörlés
  2. szombaton mehetünk megint, csak el kell előtte menjek a gumishoz lecseréltetni a téli papucsokat ...
    de jöhetsz most akár te is kocsival :P

    VálaszTörlés