2009. szeptember 7., hétfő

" Mi? Bocs nem figyeltem. "







Hello mindenki!

Történt az úgy, hogy szombat reggel (szept. 5) hétkor felkeltem, kinéztem az ablakon, és esett az eső, tombolt a szél. Telefonáltam egyet, és jó hírt kaptam. Megrendezik az első tatabányai Bányász kupát! Telefon Barninak, minden OK mehetünk. Leugrottam érte, és a városból kifelé még azért "Peggy Bundy-t" is felvettük, a lelkes battai versenyzők táborába. Leérkeztünk tatabányára nyolc óra magasságában. Megnéztük a falat amit a szabad ég alatt állítottak fel. Tetszetős darab volt, csak a felhők, a csöpörgő eső, és a szél nem illett a képbe. Az ünnepélyes megnyitó alatt (amin a polgármester helyettes is ott volt) elkezdett kisütni a nap, a szél pedig csendesedni. Mire elkezdődött a férfi selejtező mászásra teljesen alkalmas volt az idő. Kicsit sokat kellett sorban állni az utakra, mivel mind a 25 versenyzőt ráengedték a 12 problémára. A másfél óra alatt teljesen kifáradtam, de Barni fiúban láttam, hogy a vége felé elkezdett tartalékolni. Az utolsó percig küzdött a megmaradt 2 problémával. Sikerült is kimásznia az egyiket, de a pályabíró csak a mászás végén mondta, hogy meglépett egy tiltott falfelületet is. Bár a srác sikeresnek ítélte a mászást Barni kihúzatta a top-ot. Sajnos a hátralevő 1 percben nem tudta abszolválni az utat. Mondanom sem kell, hogy emiatt lett kilencedik. Persze nyolc főből állt a döntősök névsora. :( Én a 19. helyet csíptem el. Nem vagyok nagyon csalódott, de azért a 15.-nek jobban örültem volna. Sebaj most jön a verseny szezon, lesz még elég verseny.
"Peggy Bundy" még mindíg a csukló sérülésével küszködik, ezért sajna nem nagyon ment neki a csapatás, a hetedik helyet csípte el.
A versenyt egyébként Burucs Bálint nyerte Varga Robi előtt, Gál Bence csúszott be a harmadik helyre.
A csajszik közül Király Nóri volt a legügyesebb, Varga Szilvi második lett, és Széll Boróka kapta a bronz érmet.

Hangulatra eddig a legjobb versenyem volt, de azért volt egy pár hiba ami remélhetőleg jövőre nem követnek el a szervezők, de azért megérte lemenni!

Krisz :)

2 megjegyzés:

  1. Nem teljesen tiszta kijaza PeggiBándi..

    VálaszTörlés
  2. http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=54383

    Krisz majd nézd meg :)
    a donor :)

    VálaszTörlés