2009. január 6., kedd

Újév!

Megkaptuk a jelszavakat,úgyhogy mi is vandálkodhatunk a honlapon. Bizony.
Szóval,Tegnap volt az első edzés a suliban,én és Zsika lementünk a Garázsba,majd egy kicsit késöbb megérkezett Drusza bácsi! Mászás,nem volt valami komoly ,mert olyan istenverte hideg volt ,hogy belénk fagyot,még a! Nagy fogások,fantáziátlan suta mozgás,egy kis "nem akarok hisztizni,de nem megy"-gyel vegyítve!
Végre jött a sulis edzés(ami még mindig Hétfő 6-nyócig ,csütörtök7-9-ig van),jött egy új srác is akit Csabinak nevezett el az édesanyukája.Róla annyit,hogy meg van Balta mászópárja:D
Nem tudom,hogy kihogyan,van vele,de engem az edzés felpörgetett,és örömmel láttam,hogy annyira nem ment el az erőm. Szerintem a többiek is ügyesen másztak,és lelkesen,nem voltunk sokan, de mindig teli volt a fal! Tivadar és Balta fogásokat raktak be,ami most tényleg ráfér a falra,talán én is rakok,be jövő héten:D vagy nem.
Edzés után szokásos míting a suli elött,aztán tűnés át a garázsba....
Zsika,Krisz és Én maradtunk,nem volt most olyan hideg a garázsba,mert a kicsik lent voltak,belehelték nekünk:D Jobban ment a mozgás.Körülbelül egy órát másztunk,aztán futás ki a vonathoz.
Ma viszont elkezdjük az über dúrva edzéseket! inkább erőkitartásra edzünk,mert az rég volt,és hát nagyon gyengének érzem magam,mellesleg az akarat erőm sincs rendben!
na csócsi Zsolti voltam!
Rákenról

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Mikor vanakk az edzések időpontjai?

    (mimi vagyok végre mehetek mászni csak nem tudom mikor vannak az edzések.)

    PLS. sűrgős

    VálaszTörlés
  2. A suliban keddenként 19.00tól 21.00-ig! Krisz :)

    VálaszTörlés