2016. augusztus 9., kedd

XV. Egri Várfalmászó verseny, avagy az év eddigi legkalandosabb BXSC-s kalandja :)

Hello Mindenki!

Először is leszögezném, hogy mi battaiak kemények vagyunk! Minden helyzetet megoldunk, minden rossz szituáció csak 10 percig tart, és utána mindenki boldogan mosolyog.

Szóval! Pénteken munka után elszaladtam a Metro-ba megvenni a klubnak az aksis fúrót, és a körfűrészt. Siettem mert Pósz Paliék már a budaörsi Ikeában "sétáltatták" Timit.
Érkezés haza, kb. 20 perc múlva Paliék is befutottak. Vacsora készítés, a hétvége programjának összerakása, és persze mérhetetlen sok duma. Sikerült is 23.00-kor lefeküdni aludni.

Szombat reggel 5.00-kor keltünk... Mint mindenki. Mert három kocsival mentünk egerbe! A Kia volánjánál Szivianyu, navigátor ViliFater, hátul a három kölyök: Bogi, Bibó, és Bence! A mexikói csempész autóban: Cinti, Panka, és Pali!
Készülődés, kávé, és hopp 6.00-kor már ugrottak be a kocsiba a srácok: Bazsi, Dani, és Érden csatlakozott a tanévben szegeden tanuló Berci is!
A kezdésre meg is érkeztünk Egerbe! Egy laza bemelegítés, és a srácok már gyűrték is a falat!
Ügyesek voltak, Bazsi, és Bence annyira elkapták a fonalat, hogy döntőbe is jutottak! :)
Büszkék voltak magukra, és mi is rájuk.

Eljött a délután 15.00. Én következtem. Mind a két utat top-ra másztam, de mint tudjátok nem vagyok az a gyorsan mászó típus. Nem jutottam be a döntőbe, de a kitűzött célt maximálisan elértem.
Közben GergelyGergő, és Lídia is befutottak, mert épp a bükkben voltak. Gondolták hazafelé megnéznek minket.

Jött a pakolás, és a szállás elfoglalása. A tulipán kempingben foglalt az egész verseny mezőny. Paliék egy lakókocsit, mi egy 4 ágyas faházat, Szilviék egy 5 ágyas faházat foglaltak le.
Csakhogy került egy kis porszem a gépezetbe! Igazából nem is annyira kicsi.

Jöjjön a szombat este története, ha nincs meg elsőre nem baj kemény volt...

Paliék elfoglalták a szállásukat, mi elfoglaltuk a szállásunkat, de Szilviék faházát kiadták... Sebaj kaptak helyette egy apartmant. Gergőék látva hogy az apartmanban 5 szoba és 7 fekhely van, felbátorodtak a maradás mellett döntöttek. Azon nyomban el is mentek borért.
Mindenki megcsodálta az apartmant Vili még képet is küldött haza, hogy mennyire burzsulyban nyomják! :) Látva a lehetőséget Timinénivel gyorsan be kéreckedtünk a HATALMAS fürdőszobába, egy kényelmes zuhanyra. Utána kiderült, hogy baj van a Szilviék foglalásával, és lehet hogy el kell hagyniuk az apartmant. Közben a gyerekek - azt nem tudom hogyan - bekergették Pankát a mi faházunkba, és szegény kutya úgy be pánikolt, hogy az egyik ágy alá rottyantott. OK semmi baj! Minden gyerek irány a zuhany! Én meg, mivel Paliék eközben fürödtek, megnyugtattam Pankát, sőt még a faházat is kitakarítottam. Megjött a rossz hír! Szilvi nem SZOMBATRA, hanem PÉNTEKRE foglalta le a faházat. Az apartman meg le van foglalva! Nincs mit tenni, szállást kell találni 5 embernek este 20.00-kor. Négyhetőség volt. Szilviék elmennek haza, Viliékért meg vasárnap eljönnek Szilviék (igen, Vili feleségét is Szilvinek hívják), és nálunk alszanak a 4 ágyasban.
Második lehetőség, ugyan az mint az első, csak annyi a csavar, hogy Balázs szülei meglepetésként vasárnap lejönnek megnézni a döntőt, és a két sihedert (Balázs, és Dani) elviszik, így lesz hely Viliéknek.
Harmadik lehetőség: Mindenki marad a fenekén és szűkösen elalszunk a 4 ágyasban.
Negyedik lehetőség: A szomszéd hotelban kivesznek 2 szobát. A hotel 4 csillagos 1 szoba 1 éjszakára - mindenki kapaszkodjon meg!!!- 45,290 forint. Széchenyi kártyát is elfogadnak, DE az idegenforgalmi adó nincs benne! Fejenként 900 forint.

Fogadjunk elfelejtkeztetek Gergőről, és Lidiről. Annyit mondok, hogy 500 méterre volt a pince ahol vették a bort, de ők 2500 métert sétáltak visszafelé...

Maradt a titkos ötödik lehetőség: Szilviék vacsora után elmennek haza, Viliék nálunk alszanak, Gergő és Lidi, Pali kisbuszában alszanak.

Mondtam, hogy a battaiak kemények?

A vacsorát a Szépasszony völgyében szolgálták fel a szervezők. Nagyon finom volt a gulyás, csak az éppen zajló lakodalom, és a mulatós zene kicsit árnyalta a nap végi öröm mámort. Sebaj vissza a kempingbe ott csend van. Este 23.00-kor a döntősök, és a 18. év alattiak aludni tértek, mi kb. 01.00-ig megváltottuk a világot, de rájöttünk, hogy fáradtak vagyunk, aludni mentünk. Majd máskor.

A vasárnap reggel esemény mentes volt leszámítva, hogy az illegálisan a kemping területén tartózkodókat hogyan juttassuk ki onnan. Mexikói stílusban Pali kisbuszába hussantak mind a négyen, és simán kijutottak a kemping rendkívül szigorú biztonsági rendszerén.
Jöhetett a döntő! A srácok regisztráltak, és vártak, mert délelőtt 11.00-kor másztak, és ekkor még csak reggel 8.00 volt.
Délelőtt Krisztáék (Bazsi szülei) is befutottak, sikerült a meglepi!

A döntőben is két utat kellett mászni, de sokkal hosszabbak, és nehezebbek voltak mint a selejtezők. A sorsolásnak köszönhetően a két srác együtt mászott. Mind a ketten beleadtak mindent!
A végelszámolásban Bence 5. lett, Bazsi viszont megcsípte a Bronzot érő harmadik helyet! :)

Nagyon jó kis hétvége volt. Ha megyünk jövőre, a szállásfoglalást Én intézem, és az apartmanban fog aludni mindenki!