2015. május 21., csütörtök

Big wall verseny 2015

Hello mindenki!

A múlt hét végén a Big Wall mászóteremben országos kupa forduló volt. Persze, hogy a Bxsc is képviseltette magát négy fővel!

A heti rutin szombat reggel is folytatódott, ugyanis megint 6.30-kor keltem...
Reggel hétre volt megbeszélve a találkozó. A kis csapat 6 főből állt. Bibó, Szilvi, Timi, Bence, Vili, és Én.
Rendben felértünk a 8 órás kezdésre. Bence egy kicsit megszeppent a magas falak láttán. Kérdeztem, hogy minden Ok? Erre csak azt mondta, hogy jó magas, de nem baj. :)
6 út várt a gyerkőcökre. Egymás mellett, kicsit zsúfoltan. Összesen kb. 25-35 gyerek volt, és néhány útnál eléggé sokat kellett várni. A végére ez őrölte fel a skacokat. Nem tűntek fáradtnak, csak nagyon zavarta őket, hogy nem tudnak egyből mászni.
Na, de vissza a versenyre! Csak super latívuszokban tudok nyilatkozni a teljesítményekről! Azt az akarást, küzdést, motiváltságot amit ez a két kis ember aznap letett, gyerekek! Itt is megsüvegelem!
Bence megtanult dinamikusan mászni! Sokszor volt, hogy én már azt hittem itt lesz a potty, de egy kemény mozdulat, és hopp egy fogással feljebb volt. Bibó az erős kezdés után, egy picit kiesett a ritmusból, de megnyugtattam, hogy ez csak egy verseny, jól kell érezi magunkat semmi több. Használt is, ismét hozta a formáját.
A döntő sajnos nem jött össze nekik, de a Bibó elhozta a 6. helyet, Bence 9. lett.

Következett a "felnőtt" verseny. Áronnal szépen bekezdtünk, és frankón beletört a bicskánk már az első útba! A másodikból úgy pottyantunk le mintha kétszeres gravitáció hatna ránk. De nem! Csak mi voltunk puhányok. Igen ki kell mondani, edzeni kellett volna a versenyre! A hat útból négy a nagy áthajláson volt. Nekem az egyik szimplán az időkorlát miatt nem jött össze. Egyébként nagyon szép utakat hoztak össze az építők. a "Kék" út kifejezetten tetszett. Bár úgy vágódtam ki belőle mint az ól ajtó, de akkor is jó volt!


Hát nekünk se jött össze a döntő, Áron a 18. Én a 16. lett. :)

Megnéztük a döntőt, és megvártuk a tombolát. Legalább itt "kaszáltunk". Egy akkora csomag ziát nyeretem, hogy szerintem idén erre a tételre nem kell költenem...

Ez volt szombaton. Vasárnap pihi, erkélyen "TV-zés", chill out.

Bezzeg hétfőn Timit rá tudtam venni, hogy menjünk fel és rendezzük a "tartozást". Ebben még Drusza is velünk tartott. Igaz, hogy a 3 nehéznek tartott utat top-ban másztam, de kipihenve, viszonylag könnyen ment... Igen többet kell edzeni!!!

És mi a hétvége tanulsága?

Work less, climb more!!!

Krisz :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése