2014. március 25., kedd

Epöl, Uny balra, nem jobbra! Idén először...

Hello Mindenki!

A múlt szombaton (22.-én) gerecsébe indultunk mászni. De volt egy pár dolog ami más volt a megszokottakhoz képest. A számomra "legjobb" változás az volt, hogy nem én voltam a sofőr! Semmi feszkó a volán mögött. Annával kényelmesen befoglaltuk a hátsó ülést.
Ja a túra résztvevői Löffler Évi & Lázár Levi, Tóth Betti & Jenő (<--betti 250.="" 2="" 70="" a="" aki="" ami="" amp="" angyalsz="" ann="" anna="" aut="" az="" b="" ban="" bb="" bemeleg="" ben="" br="" c="" csak="" csapta="" d="" de="" duma="" egy="" egyet="" ek="" ekkor="" el="" ellepte="" elt="" ett="" ez="" ezen="" ezt="" f="" fagy="" felvezet="" fent="" g="" gerecs="" geribe="" gok="" gondok="" gy="" gyerekek="" h="" ha="" hirtelen="" hogy="" ig.="" illata="" ilyet.="" invit="" is.="" is="" itt="" j="" jzot="" k="" kaj="" kanyarodj="" kb.="" kedvence="" kedves="" ket="" kg="" kij="" kim="" kiment="" kkal="" km-es="" komolyan="" l.="" l="" ld="" lehet="" leszakadt="" lgatta.="" lkozol="" lkoztunk.="" llaimr="" ltak="" lyk="" m="" mad="" maradt="" medvehagyma="" meg="" megkezd="" megyek="" ment="" minden="" mint="" mivel="" mondom="" n.="" n="" na="" nagyon="" nak="" neh="" nekik.="" nem="" nnyen="" ntek="" ny="" nyomjak="" oroszok="" orromat.="" ott="" p="" parkol="" pasija="" pesti="" piaz="" pofon="" pr="" pusztamar="" r...="" r="" ragozom="" rajta="" reztem="" rt="" s="" sarok="" sebaj="" seg="" sok="" sos="" sp="" sr="" sz="" szni="" szok="" szta.="" t="" tal="" technika="" ten="" ter="" teszik="" tettem="" ti="" ton.="" tov="" tszer="" tt="" tudja="" tudom="" ty="" ujjam="" utak="" utakkal.="" v="" vad="" vagy="" val="" ve="" vemnek="" vet="" vi="" vid="" vir="" volna="" volt="" z="" zan="" zben="" zene="" ztes=""> Vissza a szombathoz! Ezek után a lányok kérésére az új utakon másztunk. Amikor már eléggé hideg lett -a nap hiányának köszönhetően- a csajok a "visszafelé szedjünk medvehagymát felkiáltással, és 123847624 tesco szatyorral elindultak, hogy "illatosítót" szerezzenek a kocsiba.
Hazafelé a jóleső fáradságon kívül, a sziklaszagú a kezem, és a ki kér még medvehagymát mondatok hangzottak még el, de én már a következő mászást tervezgettem.

Krisz :)

u.i.: Engem nem szeret a google!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése