2012. március 2., péntek

2012 RedRock Farsang eredmények!

Jó reggelt mindenkinek!

Megkaptam az eredménylistát a múltheti versenyről!



Nomád sport-Redrock Farsangi mászóverseny eredmények:

Gyerekek (fiú):
1.Mezősi Erik
2.Mészáros Dezső BXSC - Összeveszek a tesómmal, férfi szakosztály
2.Mezősi Endre
3.Dócs Tamás BXSC - Én sörözök Szakosztály
4.Hubik Bence BXSC - Én nem sörözök Szakosztály
5.Füredi Bence
6.Néda Tamás

Lányok:
1. Mezősi Vanda
2. Ripszám Emese BXSC - Mindíg mosolygok Szakosztály
3. Mészáros Anna BXSC - Összeveszek a tesómmal, női Szakosztály

Mini:
1.Molnár Szilvi
2.Pálmai Lilla
3.Dobrocsi Anna
4.Balogh Babett
5.Sándor Réka

Férfi kezdő:
1.Havlik Barnabás
2.Nagy Gábor Tamás BXSC - Szép Szakosztály
3.Czakó László
4.Füredi Márk
5.Németh Norbert
6.Bratkovics Richárd BXSC - Magasabb mint Én Szakosztály
7.Valler Mátyás

Női kezdő:
1. Zsilák Kinga
2.Tóth Nóra
3.Hegedűs Szilvi
4.Zachariás Réka
5.Szappanos Ágnes
6.Sándor Krisztina BXSC - Törött Láb Szakosztály :)
7.Löffler Éva BXSC - Duma Szakosztály
8.Willy Kata BXSC - Anci Szakosztály
9. Sárfy Kitti

Férfi profi:
1.Balogh Zsolt BXSC - Mocskosul kemények Szakosztály
2.Balogh Axel
3.Molnár Gergely
4.Varga Krisztián BXSC - Kopasz Szakosztály
5.Nagy Gábor Tamás BXSC - Szép Szakosztály
6.Jenei Gábor - BXSC - Izom Statik Men!!!
7.Percsi András - Apuka Szakosztály
8.Bratkovics Richárd - Magasabb mint Én Szakosztály
9.Vajóczki Gábor

Női Profi:
1. Kalocsai Dorottya BXSC - Csendesség Szakosztály
2. Csom Boglárka

Ezúton is gratulálok mindenkinek, és hozzáfűzném, hogy nagyon büszke vagyok mindenkire!

Krisz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése