2011. szeptember 15., csütörtök

Az utolsó szolgálati közlemény

Hello Mindenki!

Sok gondolkodás előzte meg a következő sorokat, de elhatározásra jutottam! Holnaptól nem én vagyok a Batta Xtreme Sport Club falmászó szakosztályának a vezetője, csak egy ugyan olyan tag, mint Ti!

El is mondom, hogy miért jutottam erre a döntésre. Ez a pozíció rengeteg felelősséggel, tennivalóval, intéznivalóval, telefonálással jár. Ha valamit nem csinálsz meg, jogosan letolnak. Ezért elkezdesz több időt fordítani a Club dolgaira, kevesebbet mászol. Van úgy, hogy éjjel egykor még a versenyzők adatait küldözgeted e-mail-en, mert akkor értél rá. Jönnek a feladatok, és Te nem mész el sörözni a többiekkel, mert még dolgod van otthon, mert délután valami Club-os dolgot intéztél. Telik múlik az idő, és azt veszed észre, hogy 2 hónap alatt egyszer másztál! Kiabálsz a barátaiddal, mert hiába kéred meg őket valamire, nem csinálták meg. Persze régen Te se csináltad meg, de most nem teheted meg, hogy legyintesz, mert egyszerűen nem. Ezek a dolgok megváltoztatnak, odajutsz, hogy megromlik a kapcsolatod egy olyan emberrel, akire eddig felnéztél, példaképednek tekintettél.

Röviden teljesen más vagyok, mint régen.

Remélem, hogy az utódom jobban csinálja, mint Én, jobban át tudja adni nektek a Club szellemiségét. Köszönöm az eddigi bizalmat.

Krisz :)

3 megjegyzés:

  1. hát tényleg nagy faszkalap lettél... de engem nezavart:D köszi mindent Krisz azér jólnyomtad:)(Smid)

    VálaszTörlés
  2. Azért nehéz dolog lesz az utódnak mármint ezt felülmúlni..

    VálaszTörlés