2011. március 7., hétfő

Gyön! Vagy má' itt van a tavaty?!

A napsütést és a tavasz első próbálkozását kihasználva vasárnap ellátogattunk Budaörsre jómagam Huggi, Bandi B. és kedves helyi lakos barátja Oleg. Mikor leszálltunk a buszról, az idő kellemes és biztató volt a hegy lábánál, egész meleg volt, kabát se kellett volna. A boulder tömböket kényelmes lépcsős sétával tettük meg, ahogy felértünk a parókánkat levitte a levegőmozgás, mert " úúúgy fúúúútt a szééééé!" de a nap kitartó volt mindvégig, erősen melegített minket néhol szélcsöndes sziklatömbök mögött. Utcai cipőben kis mozgás, kereszthez felmászás, iparvárosi táj szemlélése, kekszes-barackos csoki evés, mászócipő lábra húzás és csapatás. Igyekeztünk körbemászni a kereszt alatti nagyobb tömböt, de az orkán erejű szél nem hagyott nyugton koncentrálni... Bár Oleg nem hozott mászócipőt, még is mint aki tapadókorongos végtagokkal van ellátva egyik tömbről a másikra ugrált, látványos volt. Kunsztokat is csináltunk, nekem személy szerint nagyon tetszik a V repedés mintás sziklatömb, mert ott nagyon jó beszállót találtam egyes kunsztokhoz. Egy idő után én abbahagytam, visszavettem az utcai cipőmet, mert már kezdett zavarni a szél. Bandi még lelkesen mászott, minden irányból feljutott a tömbök tetejére. Még egy kis csoki evés és indultunk elkölteni a pénzünket a Decathlonba. Vettünk karabinert és biztosító eszközt B.nek. Szóval tavasz van, lehet menni sziklára nagy erőkkel!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése