2011. január 11., kedd

A valódi Kletterhalle story!!!

Hello mindenki!

Szerintem nem is tudják jó páran, hogy múlt héten vasárnap a battai mászógang egy kissebb magja ellátogatott a bécsi Kletterhalle nevezetű mászótermébe! Na ezt fogom most elmesélni nektek!

Szóval! Pesti barátaink fedobták a lehetőséget, mi lecsaptunk rá! Csakhamar annyian lettünk, hogy a végén 3 autóval mentünk! Reggel 8,21-kor felvettem Pósz Palit dunaújvárosban, és kilenckor már érden gyülekeztünk. Jóságos Gyula Bátyánk a "szokásos" késéssel érkezett 9,20-ra. Bevágódtunk a szolgálati opel-be és 15476-al csapattunk bécsbe! A hangsebesség többszöri átlépése miatt délre érkeztünk meg a Kletterhalle-ba. Már a bejáratnál elrúgtuk a pöttyöst, de jó messzire! A nyitott boulder részen nemcsak a világbajnoki forduló megrendezésére alkalmas fal volt csodálatos, hanem a 3db valódi szikla "golyó". Beléptünk megvettük a belépőket, elhaladtunk öltözni aztán irány a terem! Belépsz, és mellbevág a látvány! Ekkora falat nemsokat láttam! Dől mint állat legalább 10 métert. Magassága 16, de lazán 30-at mászol rajta! Egyébként van itt minden! Befelé dölő, egyenes, kifelé dölő, plafon, műszikla..... A boulder is megér egy misét! Kiváló fogások, jó utak jó kunsztok!
Ennyit a teremről! Beléptünk, gyorsan bemelegítettünk, és egyből elkezdtük büntetni az utakat! Hamar rájöttem, hogy a következő battai falat nagyon nagyon nagyon nagyra kell csinálni!
Két út megmászása után 20 perc pihenőt kellett tartani. Sajna nem nagyon figyeltem, hogy ki mit mászott mert minden pihenő időmben a termet fedeztem fel. Mindenhol láttam jó megoldásokat, okos ötleteket. Elvileg Pompás úr valamikor küld egy pár képet. Amint ittlesznek feldobom őket ide, meg a facebook-ra is.


Krisz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése