2010. december 7., kedd

Hangár!!!!!

Hello mindenki!

Ma végre kijutottam a hangárba mászni! Az volt az egyetlen szerencsétek, hogy egyedül voltam mert biztos kiabáltam volna egy sort! Durrogtam magamban egyet, és elkezdetm rendet rakni. Beletelt kb. 45 percembe. Azt vettem észre, hogy ha nem vagyok kint hetente 4-szer mindenki nagyívben szarik a rendrakásra, takarításra!
Nemfogok olyanokkal dobálózni, hogy múlthéten versenyt szerveztem, megcsináltuk Gyulával a hangárra kapott pénz elszámolását...............
Ha nem lesz változás, 15.-éig vagyis a fogástisztítós napig, egyszerűen felheggesztek egy lakatfület az ajtóra, ráteszek egy kibaszott lakatot, kifizetem a bérleti díjat, és akkor lesz nyitva a hangár amikor én ott leszek!

Ha valakinek nem tetszenek az itt leírtak, nyugodtan átveheti a helyemet!

Krisz

7 megjegyzés:

  1. Krisz! Take it easy!
    Meg kellene szokjad végre, hogy nem raknak maguk után sosem rendet. Én speciel minden szerdán rendet rakok, palackokat összenyomom, szelektíven gyűjtöm, szemetes zsákot kicserélem, kiürítem a hamutálas kukát, felsöprök felporszívózom. Nem idegeskedem már, mert tudom, hogy sosem raknak rendet maguk után. Nem húzom fel magam, mert felesleges. 20 millió 1 ezerszer elmondhatod nekik... szarnak rá. Ez egy tény. Gondolom otthon is így élnek. egy kis energiát kell belefektetni, bemelegítésnek tök jó, hogy mászás előtt ténykedsz, rendet raksz egy picit. De plusz energia veszteség ha idegeskedsz.

    Max. annyit lehetne, hogy akinél van kulcs, vállalja a felelősséget hogy rendet kell raknia. Aki rendet rak írja bele a füzetbe, mit csinált és mikor. Aki nem vezeti attól kulcs megvonás. Ennyire egyszerű.

    Köszönöm

    Huggi
    Huggi

    VálaszTörlés
  2. Én, mióta reggel olvastam az írásod Krissz, azóta gondolkodom, hogy mi lenne a megoldás.

    Sajnos, szerintem nincs. Mert tényleg az van amit Lilla leír. Van pár ember, akiket talán név szerint is felsorolhatnánk (sajnos nem lenne hosszú a lista). Akik foglalkoznak a hangárral. Tudom, hogyha hétvégén megyek akkor retek lesz, mert aki akkor nyit az nem tartja magát nyitó embernek ugyanis ő csak mászni ment. A palack otthagyás előfordulhat, én is felejtettem már ott, de hogy mindenki egyszerre ott felejtse az sok. A szemetet itt-ott meg nem is értem, messze van a kuka ezért inkább lebaszom a földre?! nemár!

    Most már itt a tél is, még ősszel meg lett mondva mindenkinek, hogy öltözés fent, ez azt jelenti, hogy kabátok is fent! És ha a felmenetelhez leveszed a cipőd és a helyére teszed akkor kosz se lesz fent (egy kis zián kívül:P ).

    Részemről én tarkónbaszással fogom jutalmazni a szemetelést és helytelen magatartás (nemtől és kortól függetlenül).

    Tőlem nyugodtan lehetne sörözni a teremben, enni, inni, bármi. Csak dobja ki, nyomja el, törölje fel, ha bénább az átlagnál.

    Nem gondolom, hogy nekem bármivel több jogom vagy beleszólásom lenne a dologba. De van pár ember aki sok időt/pénzt tett a hangárba és vannak akik most is így vannak. Őket tisztelje meg mindenki azzal, hogy nem szar magasról a munkájukra.

    Köszönöm.
    Tamás

    VálaszTörlés
  3. nem adhatom ooooda tyúkok ülnek raaaajta

    VálaszTörlés
  4. amugy lehet hogy ezt nem ide kéne írni, ezért vannak a klubbos gyűlések ugyanis ezt nem csak bxsc sek olvasák

    VálaszTörlés
  5. A nem bxsc-sek szeretik látni az ilyesmit. Ebből látszik hogy nálatok se maguktól mennek jól a dolgok!

    Hajrá BXSC! :)

    Dave@Szfv

    VálaszTörlés