2010. augusztus 15., vasárnap

Bonyhádi tarka fesztivál! :)

Hali mindenki!

Ezen a hétvégén nem ugrándoztam ki repülőgépekből, viszont nagyon jót mulattam lent bonyhádon. El is mesélem. :)

Pénteken négykor befejeztük a melót, be is pattantam az ezüst villámba, és indultam battára, hogy felvegyem, Bob Marley battai leszármazottját, azaz Pjulinka Zsoltit.
Az M6-oson 1 óra alatt szekszárdon voltunk, megálltunk feltölteni a készletetinket, és már robogtunk is szálka falucska felé. Ugyanis pénteken az elbűvölő Ferter Cintia születésnapi mulatságára kaptunk meghívót, amit a szálkai tavon levő campingben rendeztek meg. Mondanom sem kell a buli fergeteges volt. Sok új emberrel ismerkedtünk meg, és persze Pali is hozta a formáját. :)
Szombat reggel a kocsimban a vezetőülésben ébredtem, bezzeg a Pulinka sátorban aludt, hálózsákkal, csak korai keléssel. :) Összeszedtük a maradék maradékunkat, és bonyhád felé vettük az irányt. Ott felvettük a fantörpikus "Fricsi" Robit, és nagyobbik lányát Szoszót, és irány váralja. Mászni mentünk, csak szegény Zsolti nem rakta fel a mankóira a terep gumikat, ezért "kicsit" lassaban haladtunk az erdőben. Megtaláltuk a sziklát, ami sajnos nyirkos, sáros volt. Nem volt akkora nagy élmény ilyen körülmények között mászni rajta. Mászás után vissztértünk bonyhádra, ahol már javában zajlott a fesztivál. A bográcsokban rotyogott a marha pörkölt, a színpadon épp Auth Csilla próbált visszatérni több, kevesebb sikerrel. Ekkor a Robi aztmondja, Krisz nem másszuk meg ezt a kéményt. Tudni illik ez a kémény a művház 20 méteres, tégla kéménye a fesztiváli forgatag közepén. Mondom OK. Fel is szaladtunk a létrán a szédítő magasságba. Standon építettünk top rope-ba beraktuk a kötelet, és kezdőthetett is a "csajozás". Én kezdtem a mászást, ami on sight sikerült is. Robi hágóvassal!!! felszerelkezve top-ot nyomott. Ezeket látva a Zsolti is kedvet kapott, és fél lábbal kb. a 17 méterig ment. Ezek után a felbátorodott bonyhádiak is ki akarták próbálni, több kevesebb sikerrel. Aztán arra lettünk figyelmesek, hogy valaki van a kémény tetején! Egy ittas helyi lakos úgy gondolta, hogy felmegy, de azt már a Robinak nem mondta el, hogy miért. Ezért gyorsan leszedtük a kötelet a kéményről, és vacsorázni indultunk. A nokedlis, krumplis marhapörkölt nagggyon finom volt, főleg a hozzá szervírozott vörösborral. :)
Vacsora után pont kezdődött a Made in hungária mjúzikel. :) Néztük egy kicsit, de Robi lányai kezdtek fáradni, ezért hazamentünk, letettük aludni a lányokat, dobtunk egy zuhanyt, és szépruhában Nokedli kutya kíséretével visszamentünk mulatni egy kicsit. Éjjel kettőkör a szervezők szigorúan véget vetettek a mulattságnak, a közelben lakók nyugalma végett. Szépen hazaballagtunk, egy két kisebb "pihenővel". :)
Szunya, reggel nyolckor kelés. Pontosabban Száva kelt fel és mivel a Szotyi tengerimalaccal egy szobában aludnunk nekünk is kelni kellett. Finom reggelit kaptunk, utána megnéztük az összes családi fényképet. Robi kis korában is súlyosan nézett ki. :)
Mivel nem akartunk visszaélni a vendégszeretettel, gyorsan haza is jöttünk!