2009. november 2., hétfő

Petzl fotópályázat

Az új TIKKA©2 fejlámpacsalád mostantól világszerte kapható. Ebből a jeles alkalomból a Petzl fotó- és videópályázatot hirdet a következő témában: “The Power of Light*”.
A pályázaton bárki részt vehet. A beküldött munkák közül egy szakértőkből és internetfelhasználókból álló zsűri fogja kiválasztani a legjobb fotót és videofilmet.
A nyertesek saját testsúlyuknak megfelelő Petzl felszerelést vihetnek haza !!!!
A teljes kiírás, a pályázat feltételei és szabályai megtalálhatók a www.TIKKA2.com honlapon, ahol ezenkívül a zsűri szakértőinek javaslatai is olvashatók arról, hogyan lehet a Petzl fejlámpák fényénél fotózni vagy filmezni. A pályázók 2009. november 1. és december 31. között mutathatják be pályaműveiket. Így hát, elő a fényképezőgépekkel, kamerákkal és fejlámpákkal...

5 megjegyzés:

  1. Te légy az első HuGGi, de én is szívesen beszállnék...

    VálaszTörlés
  2. Mindenki szálljon béé, azért írtam ki (oszt szét lehet osztani a cuccost:P). Nekem most nem jó a gépem.. de igyekszem valamit készíteni. Pali mindenképp nevezz be azzal a képpel!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem csináljon mindenki jó képeket és utűna Balta nevével regisztrálva adjuk be a legjobbat ... :) Mert így többet lehet nyerni :) (mondjuk 2 Huggi-nyit :P)

    VálaszTörlés
  4. ha nyerünk én álok a mérlegre azzal egész jól járunk pompás

    VálaszTörlés